Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti Jums nurodytu adresu per kurjerį, į paštomatą arba jas galite atsiimti patys „athome24.lt“ prekių atsiėmimo punkte Kaune arba centriniame sandėlyje Vladikiškėse.
Prekių pristatymo terminas
Tiek kurjeriu, tiek į paštomatus ar prekių atsiėmimo punkte, prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas.
Pristatymo terminas skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą.
Pristatymas Venipak kurjeriu
Pristatymo kaina kurjeriu užsakymams iki 35 € yra 3,50 €, užsakymus nuo 35 € pristatome NEMOKAMAI į bet kurią Jūsų pasirinktą vietą Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis.
Pristatymas į Venipak ir Omniva paštomatus
Daugumą mūsų asortimento prekių galima atsisiųsti į paštomatų tinklą visoje Lietuvoje. Jeigu dėl išmatavimų, prekės negalima atsiimti paštomate. Siunta negali būti didesnė nei 39 cm x 64 cm x 38 cm matmenų ir sverti daugiau nei 30 kg.
Pristatymo kaina į Venipak paštomatą užsakymams iki 35 € yra 2,50 €, užsakymus nuo 35 € pristatome NEMOKAMAI.
Pristatymo kaina į Omniva paštomatą užsakymams iki 35 € yra 3,50 €, užsakymus nuo 35 € pristatome NEMOKAMAI.
Prekių atsiėmimas
Užsakytas prekes NEMOKAMAI galima atsiimti prekių atsiėmimo punkte Kaune arba centriniame sandėlyje Vladikiškėse. Pristatymas gali trukti iki 4 d.d.
Atsiėmimo punktas Kaune:
Elektrėnų g. 1E, Kaunas.
Darbo laikas: I-IV 7:30-16:30
V 7:30-16:00
VI-VII nedirbame
Telefonas: (8~37) 45 18 79
Centrinis sandėlis Vladikiškėse:
Kalno g. 19, Vladikiškės, Kaišiadorių raj.
Darbo laikas I-V 7:00-17:00
Telefonas: (8~614) 4 01 58
Kai užsakymas bus paruoštas atsiėmimui, apie tai būsite informuoti atskiru el. laišku. Atsiimant užsakymą Jums reikės nurodyti užsakymo numerį bei savo vardą ir pavardę.
Svarbu!
Atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos priėmimo dokumentą. Jei prekių priėmimo metu pastebėjote siuntos išorinės išvaizdos pažeidimus ar komplektacijos neatitikimus, pažymėkite tai siuntos priėmimo dokumente dalyvaujant kurjeriui. Tai neatlikus pardavėjas nebus atsakingas prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų susijusių dėl pakuotės pažeidimų.
Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes pats. Kai pirkėjui nepriėmus siunta vežama pakartotinai, pirkėjas už pakartotiną pristatymą privalo sumokėti.