Ar turite fizinę „atHome24“ parduotuvę?
Ne, fizinės „atHome24“ parduotuvės neturime. Prekes galite užsisakyti tik internetu www.athome24.lt
Ar galima apsipirkti neužsiregistravus?
Taip, elektroninėje parduotuvėje „atHome24“ suteikiama galimybė apsipirkti neužsiregistravus.
Kokios yra pristatymo galimybės?
Pristatymo būdą galite rinktis iš 3 galimų variantų: Pristatymas į pasirinktą Omniva / Venipak paštomatą; pristatymas į namus kurjerių tarnybos pagalba; atsiėmimas vietoje Kaune arba Vladikiškėse.
Daugiau apie prekių pristatymą ir pristatymo kainas – „PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS“
Kur yra prekių atsiėmimo vietos?
Užsakymo metu pasirinkus atsiėmimą vietoje bus nurodyta galimybė rinktis: prekių atsiėmimo punktą Kaune arba centriniame sandėlyje Vladikiškėse.
Atsiėmimo punktas Kaune: Elektrėnų g. 1E, Kaunas.
Centrinis sandėlis Vladikiškėse: Kalno g. 19, Vladikiškės, Kaišiadorių raj.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Tiek kurjeriu, tiek į paštomatus ar prekių atsiėmimo vietose, prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas info@athome24.lt
Ar galiu grąžinti arba keisti gautą prekę?
Prekes, kurias pirkote elektroninėje parduotuvėje, galima grąžinti ir keisti per 14 dienų nuo prekių pristatymo/atsiėmimo dienos.
Norint grąžinti prekę, prašome susisiekti elektroniniu paštu info@athome24.lt
Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę?
Jeigu manote, kad gavote neteisingą prekę arba pastebėjote prekių trūkumą savo užsakyme, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@athome24.lt arba skambinkite telefonu +370 608 32 314 (I–V 08:00–20:00) per 14 dienų nuo gavimo dienos.
Ką daryti, jeigu gavau apgadintą prekę?
Jeigu gavote užsakymą ir pastebėjote, kad prekės neatitinka lūkesčių t.y. turi defektų arba apgadinimų, nedelsdami praneškite mums elektroniniu paštu info@athome24.lt arba skambinkite telefonu +370 608 32 314
Ar galiu pašalinti pateiktą užsakymą?
Užsakymas siunčiamas įgyvendinti iškart po jo pateikimo. Nėra galimybės atšaukti užsakymo. Tačiau apie atšaukimą galite informuoti elektroniniu paštu info@athome24.lt arba skambinkite telefonu +370 608 32 314 – ši informacija sustabdys siuntimą, jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas jums.
Ar internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?
Taip, skirtingoms prekių rūšims suteikiama gamintojo garantija. Daugiau apie prekių garantiją -„GARANTINIS APTARNAVIMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS“
Nepavyksta susikurti paskyros, kur galiu kreiptis?
Nepavykus susikurti paskyros susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@athome24.lt arba skambinkite telefonu +370 608 32 314 (I–V 08:00–20:00) ir mes su jumis susisieksime.
Už ką mokamas 1,95 € administravimo mokestis?
Administravimo mokestis taikomas tik tiems užsakymams, kurių krepšelio suma yra mažesnė nei 10€. Šis mokestis skirtas padengti sandėlio sistemų ir prekių paruošimo proceso sąnaudas.
Kur kreiptis turint klausimų?
Jeigu turite klausimų, kurie nėra aptarti prie dažnai užduodamų klausimų, susisiekite elektroniniu paštu info@athome24.lt arba skambinkite telefonu +370 608 32 314 (I–V 08:00–20:00)